2017年11月17日 星期五

SORA



每次感到有陣涼風掠過的時候,我就知道Sora在我身旁了。


SORA 是一隻半透明籃的狐狸,他說自己很幸運,在逐漸透明時被人發現並賜予了名字,否則我們就會看不見他了。


SORA 這傢伙啊…感覺很文靜,其實好動得很,常常叫我放學後和他打籃球。但他輕飄飄的,我經常也感覺不到他的存在,那要怎樣和他玩呢…...?

哈啾~~~


你怎麼又突然在我身後了?

When a cozy wind blows over me, I know Sora is here.

Sora is a semi-transparent blue fox, he told me it was lucky that he was given a name before he becomes fully invisible.

Though he looks like a quiet student, he is an active guy indeed. Every day he yells me to play basketball after school. I mean… he is so fluffy and it’s so hard to sense his existence, how can we play together?

Achew~~~


Oh you just appear behind me again, aren’t you!?

-JOBI

沒有留言:

張貼留言